dimarts, 25 d’octubre del 2016

Xocolatadaaaaa mmmmmmmmm!

Ahir va ser Sant Rafel i avui hem anat a sa "XOCOLATADA" a sa carpa d'es poble. 
La xocolata la preparen els pares de l'APIMA de la nostra escola, estava boníssima. També fan bunyols i ens han agradat. 
Després ha començat l'espectacle i ens ho hem passat molt bé amb el mag Albert.
Hola! Soc na Jackie i us volia contar que el meu pare Santiago i la meva mare Eva varen pujar a l'escenari, va ser molt divertit... el meu pare va ballar!
Jo som n' Ayla i vaig sortir a l'escenari i em varen tapar els ulls. Vaig dibuixar el que em deia el mag Albert. 
Hola jo soc en Joan Albert i el meu pare Juan Antonio va pujar a el escenari a ballar una cançó, encara que ell no volia pujar, tota la meva classe i jo el varem obligar...
Hola, soc na Celeste i vaig pujar a l'escenari a fer una aposta amb el mag Albert, em deu cinc euros =)















































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada